مرجع دستمال مرطوب کودک

معرفی ویژگی های دستمال مرطوب کودک

چطور از پیر شدن پوست جلوگیری کنیم؟


چطور از پیر شدن پوست جلوگیری کنیم؟
بالا رفتن سن باعث تخریب اجزای شکل دهنده به پوست می گردد. پروتئین‌های کلاژن و الاستین از جمله‌ی این اجزا می باشند که بر زیبایی و جوانی پوست تاثیر بسیار دارا‌هستند. سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار فراهم کردن در معرض اشعه‌های مضر نوروفروغ خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن، سبب تخریب و محاسبه رفتن پوست می شوند. به مرور زمان لایه‌ی سطحی پوست نازک و بافت پیوندی آن ضعیف میگردد.

برای این که علایم پیری پوست را عالی متوجه شوید، بایستی لایه‌های پوست و بافت‌های هم محلی آن را بشناسید. خود پوست از سه لایه درست شده که دربرگیرنده روپوست (اپی درم)، درم و زیرپوست (هیپودرم) می باشد. روپوست بخشی می‌باشد که با چشم می بینیم. لایه‌ی میانی شامل سلول‌های تولید کننده‌ی روپوست و بعضی از گیرنده‌های حسی می باشد. میتوانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید. ذیل پوست یا هیپودرم هم از بافت پیوندی یا همبند و بافت چربی ساخته شده است. هیپودرم، پوست را به لایه‌ی عضلانی زیرین متصل می‌کند. عضلات هم روی استخوان‌ها قرار گرفته‌اند.

ارتقا سن روی همگی لایه‌های پوست و بافت‌ها اهالی تاثیر میگذارد. در واقع پیر پوستی با ۴ نماد مهم شناخته می‌شود که در شیوه‌های جوانسازی پوست پیرو راهی برای درمان آن ها هستیم. برویم نگاهی به علایم پیری پوست بیندازیم:

۱) چین و چروک
خطوط پوستی از اولین نماد‌های افزایش سن می باشد. این‌ها از سن ۲۵ سالگی به ندرت روی پوست ظاهر می گردند و به مرور فرصت عمیق‌تر شده و تبدیل به چین و چروک می‌شوند. خطوط پوستی ناشی از تکان ماهیچه‌ها صورت هستند. در سنین جوانی فقط وقتی که می‌خندید، اخم می کنید یا سرگرم حرف می‌باشید، این خطوط نمایان میگردند؛ ولی زمانی خطوط پوستی تبدیل به چین و چروک شوند، سوای حرکت عضله‌ها صورت هم روی پوست دیده می گردند. اصطلاحاً می‌گویند خطوط متحرک به چین و چروک‌های ثابت تبدیل میگردند.


برطرف کردن چین و چروک پوستی
شایع‌ترین محل‌های چین و چروک:

خط افقی پیشانی،
خط اخم (در بین ابروها به صورت عمودی)،
خطوط شعاعی بدور چشم و خطوط پنجه کلاغی،
خط خنده (کناره‌های بینی تا بالای لب)،
خطوط شعاعی بدور لب،
طریق‌های جوانسازی پوست در اثر چین و چروک:

بوتاکس،
لیزر درمانی،
تزریق فیلر یا ژل،
هایفوتراپی،
لیزر اندولیفت،
تزریق چربی،
کربوکسی تراپی.
۲) کاهش حجم
با ارتقاء سن، یکسری واقعه اصلی برای پوست و لایه‌های زیرین می‌افتد. پروتئین‌های کلاژن و الاستین پوست کاهش می‌یابند و پوست ما وا رفته می‌شود. چربی زیر پوست در نواحی گونه، سرگردان‌گاه، چانه، بینی و چشم‌ها چک می‌رود و صورت ظاهر اسکلتی پیدا می‌کند. استخوان‌های صورت به ویژه در اطراف دهان و چانه رسیدگی میروند.
۰ ۰

چرا پوست خشک می شود؟

چرا پوست خشک می شود؟
بی آبی پوست از مشکلاتی می باشد که می تواند باعث خارش و قرمزی پوست شود. این نقص‌ معمولا نگران‌کننده وجود ندارد البته گاهی انگیزه آن یک بیماری خاص می‌باشد. به کار گیری از مرطوب‌کننده و آبرسان‌های مطلوب در کنار محافظت از پوست می تواند به دوری از کم آبی پوست و معالجه آن یاری دهد.
skin dryness
آنچه درین مقاله میخوانید
خشکی پوست چیست؟
انگیزه خشکی پوست تن چیست؟
انواع بی آبی پوست و دلایل کم آبی پوست در نواحی متعدد تن کدامند؟
چه وقتی برای خشکی پوست به دکتر معالج مراجعه کنیم؟
تشخیص انگیزه کم آبی پوست چه‌گونه جاری ساختن می‌شود؟
معالجه خشکی پوست چیست؟
آیا پیشگیری از کم آب شدن پوست قابلیت و امکان پذیر هست؟
عوارض کم آبی پوست چیست؟
سؤالات متداول شما
منفعت گیری و راهنمای مراجعه به پزشک
خلاصه این نوشته‌ی‌علمی را در‌این پادکست گوش دهید:

کم آبی پوست یکی‌از موردها آزاردهنده‌ای میباشد که باعث خارش و قالب‌قالب شدن و شکاف روی پوست می شود. در‌صورتی‌که شما هم دچار کم آبی پوست می‌باشید و طریق‌حلی برای معالجه آن پیدا نکرده‌اید، در این نوشته ی علمی یار ما باشید. به دنبال به شما توضیح می‌دهیم که علائم خشکی پوست چیست؟ کدام علل سبب ساز بروز این نقص‌ می‌شوند؟ چه معالجه‌های خانگی برای آن وجود داراست؟ دکتر معالج چه دارو و پمادهایی تجویز می‌نماید؟ عوارض معالجه نکردن بی آبی پوست چیست؟ می توانید دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.

درصورتی‌که برای تشخیص انگیزه و معالجه خشکی پوست خویش در ادامه دکتر معالج پوست و گیسو می‌باشید، می‌توانید از روش وب سایت دکترتو مبادرت فرمائید. در دکترتو خلال سیستم انتخاب وقت حضوری قابلیت مشاوره آنلاین و مشورت تلفنی با دکتر معالج پوست وجود دارااست.


مشاوره با متخصصان پوست، گیسو و زیبایی دکترتو
استارت نوبت‌گیری

خشکی پوست چیست؟
پوست برای تندرست ماندن باید به میزان کافی، آب و روغن‌های طبیعی داشته‌باشد تا قابل انعطاف و شاداب چشم گردد. هنگامی‌که پوست رطوبت خویش را از دست می دهد، کم آب میشود و علائمی ساخت و ساز می‌نماید. بی آبی پوست معمولا عارضه‌ای دور از شوخی نیستند، اما می توانند یکی اشتباهات پوستی آزاردهنده باشد. دلایل مختلفی وجود دارااست که پوست بعضا اشخاص کم آب میشود. در صورتی پوست شما به‌شدت کم آب می باشد و با شیوه‌های معمول مرطوب نمی شود، باید به پزشک کارشناس پوست رجوع کنید تا با طرز‌های درمانی مختلف یا این که تجویز تولیدها بهداشتی اثرگذار این مشکل شما‌را برطرف نماید.

بی آبی پوست به انگلیسی چیست؟
اسم بیماری کم آبی پوست یا این که نشانه بی آبی پوست به انگلیسی، dry skin میباشد. همینطور ممکن میباشد که‌این عبارت را با ترجمه‌ی انگلیسی skin dryness هم مشاهده کنید.

علائم کم آبی پوست کدامند؟
گاهی بی آبی فعلا یا این که فصلی است. به‌تیتر‌نمونه ممکن است فردی صرفا در فصل‌زمستان در گیر این نقص‌ گردد. البته گاهی هم این اختلال مستمر می باشد و آزاردهنده می‌شود. علائم باتوجه‌به شدت کم آب‌شدن، سن، وضعیت سالمی، رنگ پوست و فضا معاش گوناگون میباشد. علائم معمولا عبارت‌اند از:

شم سفتی پوست
خشن شدن پوست
خارش پوست
قالب قالب شدن خفیف تا شدید پوست (منجر تغییر و تحول رنگ پوست می شود.)
ایجاد رخنه‌ روی پوست
در پوست سپید سبب قرمزی گردیده و در پوست تیره‌خیس، رنگ خاکستری ساخت‌و‌ساز می‌نماید.
رخنه‌‌های عمیقی که سبب ساز خون ریزی میشود.
گاهی خشکی پوست، فعلا یا این که فصلی میباشد و ممکن میباشد با علائمی مانند خارش پوست، قالب ریزی و شکاف پوستی همدم باشد.

علائم خفیف خشکی بسیار شایع بوده و مکان نگرانی ندارد. البته درصورتی که علائم شما شدید میباشد، حتما می بایست به متخصص پوست و موی رجوع‌نمایید.

انگیزه خشکی پوست تن چیست؟
انگیزه ساخت این عارضه ازدست‌دادن آب از لایه سطحی پوست می باشد. ممکن هست یک کدام از دلایل پایین منجر ازدست‌دادن رطوبت پوست شوند:

گوشه و کنار سرد: معاش در آب‌وهوای سرد و کم آب یار با باد اثر متعددی در بروز این نقص‌ داراست.
گرما: گرمای شدید در اطراف باعث ازدست‌دادن رطوبت پوست می‌شود.
خزینه کردن به دفعات زیاد: خزینه‌کردن با آب خیلی گرم یا این که شستشوی زیاد پوست منجر بروز این اختلال می‌شود. معمولا عده ای که هر روز گرمابه می‌نمایند، چربی‌های طبیعی پوست خویش را از دست میدهند.
صابون خانگی و شوینده با اقتدار بالا: برخی از صابون خانگی ‌ها، شامپوها و دیگر شوینده‌ها برای ازبین‌بردن چربی، رطوبت را هم از پوست می گیرند.
بیماری‌های پوستی: عده ای که مبتلا بیماری‌های پوستی مانند درماتیت آتوپیک یا این که پسوریازیس می باشند، بیشتر مبتلا این نقص‌ می گردند.
معالجه‌های پزشکی: بعضا از معالجه‌ها مانند معالجه سرطان، دیالیز یا این که مصرف برخی داروها سبب ساز این نقص‌ می گردند.
ارتقاء سن: با ارتقا سن و وصال به مجال سالخوردگی پوست نازک گردیده و چربی کمتری ساخت و ساز می‌نماید.
۱. بی آبی پوست بعد از شیو کردن
بعد از شیو کردن ممکن است شکل یه خرده کم آب گردد. به‌خصوص در صورتیکه پوستتان کم آب باشد، این عارضه شدیدتر میگردد. پیش از شیو، شکل خویش را بهتر بشویید تا سلول‌های مرده غیروابسته گردد و پس از اصلاح نیز از تولید ها آب‌رسان برای پوست استعمال فرمائید.

انگیزه سوختگی شکل بعداز شیو کردن چیست؟
یکی علل کم آبی پوست شکل، شیو کردن میباشد.
۲. بی آبی پوست و کمبود ویتامین
یک کدام از مواقعی که می تواند سبب کم آبی شود، کمبود ویتامین B میباشد. کمبود این ویتامین منجر بثورات، خشکی، قالب‌قالب شدن، ترک لب و چین‌وچروک می گردد. اشخاصی که مبتلا کمبود ویتامین B میباشند، نسبت به نور خورشید و محصول ها مراقبتی حساس‌خیس بوده و پوست آن ها زودتر تحریک و دچار قرمزی میشود.

۳. کم آبی و قرمزی پوست شکل
اگر خلال کم آبی، شکل شما مبتلا قرمزی گردیده است، احتمال دارد انگیزه آن اگزما یا این که درماتیت آتوپیک باشد. اگزما معمولا موروثی میباشد. بیماری دیگری که میتواند اینگونه علائمی ساخت و ساز نماید، درماتیت سبورئیک است که بیشتر نواحی دارنده غدد چربی مانند بینی و دور و بر ابروها را درگیر می‌نماید. پسوریازیس نیز بیماری پوستی دیگری می‌باشد که به صورت مزمن ساخت گردیده و ضمن این علائم منجر بروز علائمی مانند قالب‌قالب شدن و لکه‌های پوستی می شود.

۴. انگیزه بی آبی و قالب قالب شدن پوست
در بیشتر مواقع کم آبی همدم با قالب‌قالب شدن بروز می‌نماید. انگیزه آن کاهش رطوبت و چربی طبیعی پوست میباشد. با آبرسانی به پوست و به کارگیری از کرم مرطوب‌کننده می‌اقتدار این شرایط قالب‌قالب را از در میان موفقیت.

۵. کم آبی پوست و قارچ
گاهی ممکن میباشد بی آبی آرم وجود قارچ باشد. ساخت قارچ روی پوست سبب ساز بروز جوش‌های قرمز، قالب‌قالب شدن و خارش جوش‌ها میگردد. ممکن میباشد جوش‌ها گاهی تشکیل داد شوند و گاهی از میان بروند. در صورتی‌که این علائم را همراه با بی آبی تجارب کردید، مسلما به پزشک معالج رجوع کنید.

۶. بی آبی پوست کودکان و کم آبی پوست نوزاد
کم آب‌شدن پوست بین کودکان و نوجوان ها شایع می باشد. خردسالان معمولا به جهت فعالیت در گوشه و کنار گشوده دچار این خلل می گردند. هوای خنک با رطوبت معدود قادر است این عارضه را ساخت نماید. کارایی فرمائید هر توشه که نوباوه خویش را گرمابه میبیرید، از مرطوب‌کننده مجموعاَ تن استفاده فرمایید تا خشکی کاهش پیدا نماید.

کم آبی پوست خردسال ها
۰ ۰

رنگ موی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


رنگ موی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
بسیاری از خانم ها از رنگ مو برای تغییر ظواهر خویش و تنوع دادن به آن به کار گیری می نمایند .اگر برای نخستین دفعه میباشد که میخواهید موهایتان را رنگ نمائید و اصول انتخاب یک رنگ مو سر کیفیت عالی را نمی دانید بهتر می‌باشد یه خرده دست نگه دارید و این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه کنید تا با نکات اصولی خرید رنگ موی آشنا گردید.

نکات مهمی که باید پیش از خرید رنگ مو سر بدانید
اصول خرید رنگ گیسو

اصول خرید رنگ گیسو مطلوب

1. اولین موردی که برای خرید رنگ گیسو بایستی در لحاظ گرفت ، خرید رنگ مویی می باشد که آلرژی ایجاد کرد نکند . مصرف کنندگان رنگ موی میتوانند محلولی را که از ترکیب رنگ مو و اکسیدان تهیه و تنظیم شد‌ه‌است را پشت گوش یا این که در بخش داخلی بازو برای 48 تا 72 ساعت بمالند . در حالتی‌که هیچ حساسیتی مانند خارش و سوزش یا این که دانه های قرمز در طی این فرصت ایجاد کرد نشد بدین معنا میباشد که سود آزمایش منفی است و شخص می‌تواند فارغ از هیچ خطری از رنگ گیسو به کارگیری نماید . اگر دانه های قرمز‌رنگ به اندازه معین بر پایه ی اندازه جایی که آزمون گردیده پدید آمد ، علامت ای از آلرژی میباشد .

2. مهم‌ترین عامل در انتخاب رنگ مو سر، تعیین رنگمایه ای است که با رنگ مو طبیعی هماهنگی داشته باشد. رنگ گیسو طبیعی که در مجموعه رنگ های گرم مشمول رنگ های قهوه ای تیره با های لایت های قرمز رنگ یا این که طلایی، قرمز رنگ توت خارجی، بلوند و خاکستری میباشد که ته زردرنگ دارااست . رنگ مو طبیعی که در مجموعه سرد قرار می‌گیرد شامل آبی‌رنگ – سیاه، قهوه ای به رنگ قهوه، قهوه ای، خاکستری میانگین، بلوند پلاتینی و خاکستری با رنگمایه نمکی یا این که فلفی رنگ است . رنگ موهایی که در دسته خنثی قرار می‌گیرند، قهوه ای کاراملی، بلوندهای ملایم و رنگ های خاکستری گل آلود می باشند . می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.

راهنمای خرید رنگ گیسو

راهنمای خرید رنگ موی اصل و شیک
3. موقع گزینش رنگ گیسو ، از روی عکس روی باکس رنگ گیسو خویش را گزینش نکنید زیرا خیلی زمان ها این تصویرها گول زنک میباشند. خوب هست از روی خصوصیت های مندرج روی باکس رنگ مو سر متبوع خویش را تعیین کنید. روی اکثر باکس های رنگ مو، رنگ به اینصورت تمجید می‌شود:بلوند، قهوه ای، مشکی و قرمز رنگ (شرابی) و رتبه آن را نیز مشخص و معلوم می نمایند:پر‌نور، میانگین، و تیره. ممکن است بدن و سایه رنگ را نیز قید نمایند برای مثالً طلایی یا این که خاکستری یا این که زیتونی و ...


4. رنگ مو سر خویش را متناسب با رنگ پوست رخ خویش تعیین فرمایید چرا‌که موها بیش از کلیه به طور مجاورت میباشد و یک رنگ نا متناسب می تواند شکل شما‌را پیرتر یا این که رنگ پریده نمایان سازد، ولی تعیین یک رنگ مطلوب قادر است در عین تشکیل داد زیبایی شکل شما‌را طبیعی خیس نماد دهد . از رنگ موهایی که خیلی زیاد خاکستری می باشند و با رنگ پوست شما تناسبی ندارند، استفاده نکنید . رنگ موهای طلایی نیز برای هر فیس ای مطلوب نیستند و بایستی در باب به کار گیری از آنان نیز توجه فرمائید.
۰ ۰

کرم ترمیم کننده پوست چه کاری انجام می دهد؟


کرم ترمیم کننده پوست چه کاری انجام می دهد؟
زمانی که بر روی پوست آسیب و یا این که سوختگی به وجود می آید (ممکن میباشد این سوختگی در تاثیر تابش اشعه خورشید باشد) بایستی برای سرعت بخشیدن به فرآیند معالجه پوست و حفظ از آن از این کرم به کار گیری فرمائید.
این کرم دربردارنده مواد م ضد التهابی و ضد قارچ میباشد و با پرهیز از ورود آلودگی به داخل جراحت سرعت ترمیم آن را ارتقا می دهد و در شکل درد و تورم، آن را التیام میبخشد.
مورد بسیار مهمی که منجر می گردد مکان آسیب و یا این که سوختگی بر روی پوست باقی بماند کم آبی پوست میباشد. این کرم دربردارنده مواد مرطوب کننده برای پشتیبانی رطوبت پوست و آبرسانی به آن میباشد.
کلاژن نوعی بافت میباشد که در ترمیم پوست تاثیر بسیار متعددی دارااست. این کرم با تحریک کلاژن سازی در پوست منجر میشود که جراحت‌ها با گاز بهبود یابند و اثرها آن ها به طور تقریب از روی پوست از دربین برود.
چرا بایستی بعداز زخم پوست بالافاصله استعمال از کرم ترمیم کننده را آغاز کنیم؟
به کار گیری از این کرم پس از جراحت به پوست فواید متعددی داراست. مهمترین مزیت این کرم خواص ضد قارچ و باکتری آن میباشد که از تجمع قارچ و باکتری بر روی آسیب دوری به فعالیت میاورد و اذن نمی‌دهد مکان جراحت عفونت نماید. می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
دلایل دیگر به کارگیری از این کرم به گستردن زیرند:
• تسریع در فرآیند مرمت پوست
• رفع سوزش و التهاب پوست
• رفع قرمزی پوست
• تهیه رطوبت پوست
اشکال کرم ترمیم کننده
این کرم‌ به سه تیم ملایم، میانگین و قدرتمند مجموعه بندی میگردند و هر مورد کارکرد خاصی بر روی پوست دارا‌هستند:
• کرم ملایم: رفع لک‌های ناشی از مکان جوش و آفتاب
• کرم میانگین: رفع مکان جوش عمیق، اسکار، آسیب‌های خرد و سوختگی‌های خفیف
• کرم قادر: رفع آسیب‌های عمیق مانند آسیب‌های ناشی از جراحی

طرز گزینش یک کرم ترمیم کننده جراحت مطلوب
در حال حاضر که تا حدودی با ماهیت و کوشش شایسته ترین پماد ترمیم کننده آسیب آشنا گردیده‌اید، می خواهیم نکات مهمی را به شما گوش‌زد کنیم تا شایسته ترین و مطلوب‌ترین پماد ترمیم جراحت را خریداری کنید. 
پیش از هر کاری می بایست بدانید که چه نوع پوستی دارید و بعد از آن یک کالا مطلوب پوستتان را گزینش نمایید.
روی هم رفته، کرم یا این که پماد ترمیم کننده جراحت به 3 تیم ملایم، میانگین و کار کشته تقسیم میشود. اعتنا نمایید که تیم نخستین برای لک‌های نقطه‌ای ناشی از مکان جوش و آفتاب به کار گیری می شود.
مجموعه دوم نیز منحصر به فرد برطرف کردن مکان جوش عمیق، اسکار، آسیب‌های خرد، سوختگی‌های خفیف و مفاد این چنینی میباشد.
درین فی مابین، واپسین مجموعه از کرم های ترمیم کننده آسیب ، معمولا و به طور تخصصی برای جراحت‌های عمیق و به خصوص پس از جراحی استعمال میشوند.
در صورتی‌که کرم ترمیم کننده پوست پاسخ نداد، چه کنیم؟!
سرعت ترمیم پوست در تن اشخاص گوناگون به کارداران گوناگونی بستگی دارااست. گاهی آسیب آن قدر عمیق میباشد که مجال درنگ کردن شما به از فی مابین بردن جوشگاه را از میان می‌برد.
یعنی آنقدر هم اکنون بدی داشته اید که در حین طلایی ترمیم پوست مصدوم، سرگرم استراحت بوده اید.
گاهی هم تن شما به اندازه کافی پیروز به همیاری با کرم مرمت کننده پوست نداشته میباشد. در اینگونه شرایط هایی خوب از ناامیدی را کنار بگذارید و به میکرونیدلینگ تصور کنید.
۰ ۰

پودر بچه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پودر بچه چیست و چه کاربردهایی دارد؟
در شب های گرم تابستان، روی ملحفه هایتان پودر طفل بپاشید
همانگونه که از اسم این محصول بر می‌آید پودری میباشد که به کودک ها می‌زنند تا در هوای گرم عرق سوز نشوند؛ البته مطلقاً نباید نوپا دار شوید تا به پیشرفت صنعت پودر طفل سازی یاری فرمائید. تعجب خواهید کرد در‌صورتی‌که به شما بگوییم پودر نوپا مصارف زیادی در خانه دارد که شاید تاکنون خبر نداشتید. در ادامه با خبر نامه بامیلو یار باشید تا ببینید پودر نوپا تا چه حد می‌تواند کاربردی باشد.
کاربردهای این پودر به قرار ذیل می باشد :
• پاک کردن حیوان‌ها خانگی: در صورتیکه گربه ی خانگی تان بوی سگ مُجایگاه گرفته می‌باشد و آبگرمکن تان هم در اینک کشیدن نفس های آخرش است، بجای اینکه حیوان زبان بسته را در آب یخ بشویید تا علاوه بر اینکه ۷ تا جانش را از دست بدهد، ۷ تا جان دیگر نیز بدهکار گردد، میتوانید از پودر کودک به عنوان یک شوینده ی خشک به کارگیری نمائید. بوی نه هم می دهد و حیوانات را اذیت نمی کند.
• تمیز کردن ملحفه ها: در شب های گرم فصل تابستان، روی ملحفه هایتان پودر بچه بپاشید تا عرق جذب شده در پارچه را به خود بکشد و تمیزشان کند. میتوانید بقیه ی فصل تابستان را فارغ از تحمل بوی عرق وا رفته بخوابید.
• جذب روغن و گریس: دفعه ی بعدی که خواستید با لباس پلوخوری از کاپوت ماشین وارد شوید و از اگزوز آن خارج شوید، آن هم در حالی که راز تا پایتان با گریس و روغن موتور یکی‌از گردیده‌است، به هیچ وجهً نگران هزینه های سرسام آور خشکشویی نباشید. پاره ای پودر کودک روی روغن و گیریس بریزید تا جذب شان کند.
• پاک کردن کتاب ها: در‌صورتی‌که آنقدر یزید بودید که گربه ی بدبخت را باطن آب یخ انداختید و شستید، دیگر کتاب دست نویس پدربزرگ فرصت قاجارتان که جوک نیست. نمی توانید آن را با آب بشویید. کمی پودر بچه لای برگ های کتاب بپاشید تا رطوبت و کثیفی آن را بگیرد. برای تمیز کردن دست و صورت کودک می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
• مژه ی چشم: قبل از اینکه به مژه های خود ریمل بزنید، یه خرده پودر نوباوه به مژه هایتان بمالید تا ریمل را خوب جذب کنند.
• ضد عرق سوز: قبل از اینکه به خاطر عرق سوز شدن مجبور شوید مثل پنگوئن طرز بروید، پودر نوباوه به کشاله ران هایتان بمالید
سفارش ویژه
بیتوتهبا خیال وا رفته و ارزانتر از کلیه جا هتل رزرو کن و برو سفر پزشکی ، بهداشتی ، درمانی,سایر مواردانواع تکمیل کننده های اصل رو فقط از دارو نت بخر!نرم‌افزار حسابداریمیخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟
• خوشبو کننده ی کفش: در شرایطی‌که کفش تان بوی گیوه های میرزا عید باستانی گرفته، آن را آکنده از پودر نوباوه فرمائید و شب بگذارید بماند. فردا صبح پودر طفل را خالی فرمائید و از کفش های تازه نوار شده ی خود لذت ببرید.
• صدا خفه کن: در حالتی‌که کفِ کلبه ی محقرتان چوبی می باشد و دائم صدای قیریژ قیریژ آن به هواست، پودر کودک را ضماد کنید تا آلودگی صوتی تشکیل داد نکند.
• مورچه دور کن: مورچه ها زیاد وسط ی نه با پودر نوباوه ندارند. می توانید جلوی در و پنجره ها یک خط پودر کودک بریزید تا مورچه ها راهشان را بکشند و بروند. موقع پیک نیک رفتن هم می‌توانید به دور تا به دور زیلوی خود را پودر نوباوه بریزید تا از ورود مهمانان ناخوانده دوری نمایید.
• کاهش سوختن ناشی از اپیلاسیون: قبل از اینکه پاهای خود را به دست اپیلاسیون فعالیت بسپارید، لایه ای از پودر نوپا بر روی آن‌ها بمالید تا کارتان به بیمار ستان سوانح و سوختگی نکشد.
• جایگزین فیکساتور: فیکساتور، پودری می باشد که برای نگه داشتن مواد آرایشی روی صورت می ریزند. در صورتی دلتان نیامد پول پای فیکساتور بدهید، می‌توانید از پودر نوباوه برای همین خواسته به کارگیری فرمائید.
• جایگزین اسپری بدن: بجای اینکه از دئودورانت به کار گیری فرمائید، پودر نوپا به زیربغل خود بمالید تا عرق و بوی آن را جذب کند.
• تمیز کننده ی توالت گربه: گربه ها انقدر بی چشم و رو می‌باشند که آدم دلش نمی آید کوچک ترین قدمی برایشان بردارد. ولی آنهایی که گربه شان را دوست دارند می توانند برای پاک کردنِ جای منحصر به فرد فضولات گربه، باطن آن پودر بچه بریزند. انقدر کاربردهای پودر کودک برای گربه ها زیاد است، سؤال پیش می‌آید که چرا ابداً اسم آن را پودر گربه نگذاشتند.
• شامپوی گیسو: وقتی که موهایتان را می بندید، پودر بچه و جوش شیرین را به یک ترازو با هم ترکیب فرمائید و به عنوان شامپوی خشک به موهای خود بزنید تا موقعی که در قیامت اعضا و اعضاوجوارح علیه تان شهید شدن میدهند، موهایتان دعا گوی شما باشند.
• خوشبو کننده ی دستشویی: میتوانید پودر طفل را داخل ظرف کوچکی ریخته، یکسری قطره خوشبو کننده به آن اضافه فرمائید و آن را درون توالت قرار دهید تا بوی بد دستشویی را خنثی کند.
۰ ۰

آیا کودکان باید از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنند؟

آیا کودکان باید از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنند؟
معرفی بهترین مرطوب کننده های طفل با این توضیح مشخص و معلوم می‌شود که به همان نسبت که والدین مراقب سلامت جسمی کودک ها هستند، این یک الزام جدی است که اعتنا ویژه‌ای نسبت به مداقه مراقب پوست و موی خردسالان خود هم داشته باشند.
نباید از این نکته‌ی اصلی غافل شد که بیشتر مشکلاتی که در بُعد تندستی در بزرگسالی دامن گیرمان می شود، ناشی از یک سبک زندگی خطا میباشد؛ بدین ترتیب همانطور که سالهاست محققین و متخصصین در سعی هستند تا توجه خود را از درمان بیماری‌ها معطوف به اصلاح سبک زندگی کرده و اینگونه مانع از پیش‌آمد بیماری‌ها شوند، در ناحیهی پوست و گیسو هم این نیاز بدون شوخی حس می شود که اخلاق صحیح با این دو نشان‌ی زیبایی را از همان مجال کودکی تبدیل به یک روتین دائمی در زندگی فرزندانمان کنیم.
محافظت از پوست خردسال ها
مداقه این نکته آنجاست که صرفا بخشی از تندرست پوست و موی، زیبایی را برای فرزند شما به ارمغان میاورد، در بیشتر موارد ظاهرِ سالم این دو گره‌ای عمیق با سالمِ جسمی فرد دارد.
در‌این نوشته ی علمی تمرکز ما بر محافظت از پوست خردسال ها آن هم صرفا توسط یکی مراقبت‌های روتین پوست طفل می باشد. حتما این مورد حائز اهمیت فراوانی هست؛ ولی نباید از جنبه‌های دیگر آن که مداقه رژیم غذایی خردسال ها هست غفلت ورزید. برای تمیز کردن دست و صورت کودک می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
چرا پوست بچه به مرطوب‌کننده نیازمند داراست؟
همان‌طور که می‌دانید پوست کودکان به دلیل اینکه هنوز مرحله تکامل خود را طی نکرده می باشد، در بهره غدد چربی مو جود در آن هنوز نارس بوده و نسبت به پوست بزرگسالان، کم آبی بیشتری دارد. بخشی از پناه رطوبت کافی پوست طفل، به کمک تغذیه‌ی اصولی و خوراندن آب به اندازه نیاز نوباوه است.
اما بخش دیگر که گزینه توجه متخصصین حیطهی پوست می‌باشد، استعمال از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ای هست که با تمرکز به حالت خردسالان فرموله شده‌اند تا به صدق نیاز پوستی فرزندان دلبندتان را پاسخ دهند. گزینش یک کرم مرطوب‌کننده به اندازه‌ی به کارگیری از آن اصلی می‌باشد.
به ویژه اینکه پای کودکانمان در میان باشد؛ بنابراین برای یک گزینش مناسب همیشه از مشورت کردن یک کارشناس در این حوزه سود ببرید. چنان‌چه متخصص حاذقی در دسترس‌تان نیست نگران نباشید؛ چرا‌که در ادامه بعضا از مهمترین ویژگی‌های یک کرم مرطوب‌کننده که مناسب به کارگیری خردسالان باشد را در اختیارتان می‌گذاریم.
۰ ۰

دلایل ریزش مو در کودکان

دلایل ریزش مو در کودکان
ریزش مو در کودکان برای اشخاصی که برای نخسین بار با آن برخورد می نمایند شاید باورش مقداری طاقت فرسا باشد. ریزش موی در خردسالان بیشتر به موقعیت جسمانی آنان مربوط می‌گردد، برای دوری از ریزش گیسو خردسال ها این موردها بایستی به موقع تشخیص داده گردیده و در اسرع وقت معالجه گردد. ریزش گیسو کودکان مانند بزرگسالان به طور روزمره وجود ندارد، یعنی همان گونه که می‌دانید و در نوشته‌علمی ریزش گیسو توضیح داده شد، موی بزرگسالان به طور طبیعی به تعداد ۵۰ تا ۱۰۰ عدد در روز ریزش دارا هستند، اما در کودک ها این طور وجود ندارد. حقیقت این میباشد که ریزش موی روزمره از سنین مقداری بزرگتر از کودکی شروع میشود.
اکثر نوزادان با سری کاملا فارغ از موی و صاف و درخشان به دانا می آیند. به این ترتیب اینگونه وضعیتی نباید سبب نگرانی آنها شود، چون قرار وجود ندارد این نوزادان در بعدی طاس شوند. دکتر نهاوندی، متخصص پوست و گیسو درباره گونه های علل ریزش مو سر در کودک ها و طرق درمانـی آن توضیح میدهد. آنچه منجر ریزش گیسو دختران و پسران در سنین کودکی می‌گردد معمولا از نوع ریزش مو سر در بزرگسالان وجود ندارد. در بزرگسان عواملی مانند وراثت، اختلالات هورمونی مهم‌ترین دالایل ریزش موی می باشند که‌این موارد در خردسالان شایع وجود ندارد. برای شستن دست و صورت خود می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
کارداران مهم و مرسوم که در ریزش مو کودک ها موءثر میباشد مشتمل بر این مورد ها می گردد: بیماری آلوپسی آره آتا، عفونت قارچی، آلوپسی کششی، تریکوتیلومانیا، تلوژن افلوویوم، مشکلات غده تیروئید، معدود خونی، شپش و انگل های پوستی، سوء تغذیه و …
ریزش مو و بیماری خود ایمنی در کودکان
بعضی اوقات ممکن است سیستم ایمنی بدن بافت های سلامت را تشخیص ندهد و به تصور وجود اجسام خارجی یا آنتی ژن به آنها حمله ور خواهد شد. بدین مشکل، بیمار ی خود ایمنی اطلاق می‌گردد .
بیماری های خود ایمنی در کودکان
این بیماری مشکلات اکثری بوجود میاورد ولی یکی مشکلات که گزینه مشاجره ما می‌باشد ریزش مو سر در حوزه‌ سر، ابروها و مژه ها می‌باشد. همانگونه که گفته شد درین بیماری سیستم ایمنی بدن یا همان گلبول های سفید دچار نقص‌ شده و سلول های بدن را به نادرست مورد حمله قرار می‌دهند. مثلا این تهاجم ها جراحت رساندن به ریشه موها می باشد که موجب از در میان رفتن فولیکول های گیسو و در نتیجه ریزش موی خواهد شد.
دلایل اصلی این بیماری هنوز بدون نقص معین نشده است. از جمله نشانه های وجود این بیماری به سرگیجه، تب خفیف، خستگی، کاهش وزن، خشکی دهان و کم آبی چشم، خارش پوست و درد مفاصل می اقتدار اشاره کرد. اما وجود این نشانه ها مسلما عامل این بیماری وجود ندارد. در صورت مشاده بایستی مسلما به دکتر مراجعه کرد. پزشک معالج با انجام آزمایش خون CBC قادر است به وجود این بیماری پی غالب شود. این آزمایش نشانه می دهد واحد سنجش گلبول های سفید (WBC) و همچنین تحت ساختارهای آن بیشتراز حد طبیعی مجاز می‌باشد.
۰ ۰

روش های درمان منافذ باز پوست چیست؟

روش های درمان منافذ باز پوست چیست؟
شاید شما هم از منافذ باز پوست (پوست پرتقالی) خود شکایت دارید و هر راهی را امتحان میکنید، از شر این پوست پرتقالی رها نمی‌شوید.
در شرایطی که قسمت‌هایی از پوست شما پرتقالی هست، مسلماً دقت کردید که این منافذ باز گاهی بیشتر به چشم می‌آیند و بزرگتر دیده میشوند. بدتر اینکه، با آرایش هم از شر این منافذ باز خلاص نمی‌شوید. شاید تماما، از شر این منافذ رها نشوید. ولی، خوشبختانه می‌توانید کاری نمائید که کوچکتر شوند.

راه های درمان منافذ باز پوست
در صورتیکه دنبال روش‌هایی برای بستن منافذ باز پوست صورت خود می‌باشید، قطعاً مقالۀ زیر را بخوانید و راه‌های مؤثر و جدیدی را امتحان نمائید.
علت باز شدن منافذ پوست چیست؟
برای پاسخ به این سؤال، استارت، باید یه خرده در ارتباط ساختمان موی بدانید. به طور روبه‌رو نگاه فرمائید:
هر تار مو از باطن ساختاری به نام فولیکول رویش خود را شروع می‌کند. جالب اینکه، روی سطح پوست برای هر فولیکول مو منفذی وجود دارد تا موها بتوانند از پوست خارج شوند.
پوست ما، جز در قسمت کف دست‎ و پا، با موهای ظریفی پوشیده شده است. برای همین سرتاسر پوست ما دارای منافذ هست.
حالا این منافذ چرا گاهی بزرگ تر یا به اصطلاح باز می‌شوند؟
چنانچه دوباره به تصویر نگاه نمایید، غده‌ی چربی پوست یا غده‌ی سباسه (بخش رنگ زرد کنار تار مو) را می‌بینید. این غده، چربی ساخت می‌کند. چربی‌های تولیدی غده‌ی سباسه، فولیکول موی را لبریز می‌کنند و به سطح پوست می‌رسند. برای پاک کردن صورت می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.

طبق تفحص‌ای که در سال 2016 انجام شده، مهم ترین عواملی که سبب ساز باز شدن منافذ پوست می‌شوند، عبارتند از:
ارتقاء چربی پوست (سبوم): در‌حالتی که پوست شما چرب باشد، غدد چربی پوست شما، چربی زیادی ایجاد کرد می‌کند. کار غدد سباسه هر فرد به ژنتیک و اندازه منافذ بستگی دارااست.
کم شدن خاصیت کشسانی پوست گوشه و کنار منافذ: در حالتی‌که پوست قابلیت ارتجاع پذیری کمتری داشته باشد، این پدیده صورت میدهد. در این‌شرایط‌ منافذ پوست بزرگتر به نظر می‌رسند.
والا شدن حجم فولیکول مو سر: زمانی منافذ پوست بسته شوند، حجم فولیکول بزرگتر می شود.
۰ ۰

دلایل به وجود آمدن لک روی صورت چیست؟

دلایل به وجود آمدن لک روی صورت چیست؟
لک شکل تحت عنوان عارضه بسیار رایج پوستی، ممکن است به دلایل مختلف اعم از زخم‌های ناشی از فروغ و روشنایی خورشید، ماه گرفتگی، لک‌های ناشی از بارداری یا این که بیماری، لک شکل با منشاء ژنتیکی و ... ساخت شود . این عارضه پوستی‌ که ممکن می باشد برای مردان یا این که زنان صورت دهد؛ غالباً به رنگ‌های قهوه‌ای پر‌نور تا تیره بر روی بینی، پیشانی و سیرتکامل به چشم میخورد. شایع‌ترین سن بروز این لک‌ها فی مابین سنین 20 تا 30 سالگی ست.
لکه های تیره (هایپر پیگمانتاسیون) وقتی بر روی پوست پدیدار می شوند که پوست بیش از مقدار طبیعی ملانین تشکیل داد نماید. این لکه‌ها درواقع بسیار خرد و سطحی می‌باشند با دقت به اینکه خطری برای تندستی ندارند، البته در روحیه و اتکا به‌ نفس شخص بسیار تأثیرگذاراند. اکثر اشخاص دچار به لک شکل، از وجود این لکه‌ها ناراضی می باشند و همواره به دنبال طریق‌ حلی برای معالجه آن می‌باشند. شاید مایل باشید درخصوص لک شکل بیشتر بدانید؛ با تفحص ادامه مقاله داده ها بیشتری از لک شکل و معالجه آن یاد خواهید گرفت. برای تمیز کردن صورت می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
اشکال لک و انگیزه ساخت آن
اشکال لک‌ها را می‌قدرت به‌شکل پایین گروه‌بندی کرد:
لک ملاسما
ملاسما یا این که لک شکل ناشی از بارداری، در زمان بارداری یا این که هنگامی که شخص بعضا از انواع قرص‌های ضد بارداری را مصرف می‌نماید، به وجود می‌آید. درین شرایط، تغییرات هورمونی ، سبب ساز به ارتقاء ملانین (سلولی میباشد که به پوست رنگ می‌بخشد) می گردد. ایجاد کرد بیش از حد ملانین قادر است پوست را تیره خیس نماید.
کک مک یا این که فرکل (Freckle)
ککو مک نیز با دو استدلال وراثت و تخریب پوست بوسیله آفتاب، ساخت و تشدید می‌شود. این لک‌ها به رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز رنگ و با گستردگی متعدد در اشخاص چشم میگردند. با وجود اینکه لک و پیس جزو ضایعات تماماً بی‌خطر پوست به حساب می‌آید، البته بعضا از اشخاص در گیر به آن به جهت تولید گونه های در ظواهر پوستشان، در صدد معالجه این لکه‌ها بر می‌آیند .
۰ ۰

راه های تشخیص یک ضد آفتاب خوب

راه های تشخیص یک ضد آفتاب خوب
از فواید به کارگیری از ضدآفتاب‌ها می‌اقتدار به غربت از ایجاد کرد چین و چروک در پوست، دوری از بروز لک و تیرگی و همچنین پوشاندن ظاهری بعضی نواقص پوست اشاره کرد. در‌این نوشته‌ی علمی از سایت دکتر فارمو قصد داریم به طور کامل راجع به ویژگی‌های یک ضدآفتاب استاندارد و طریق به کارگیری صحیح از آن صحبت کنیم. در ضمن در بخشی به موقعیت به کار گیری از این نوع کرم‌ها در خردسالان نیز می‌پردازیم.
به طور معمول، انسان زمان‌ای از مجال در طول روز را در معرض روشنایی آفتاب قرار می‌گیرد که زمان این مقطع با دقت وضعیت محل زندگی و عمل افراد، مختلف می‌باشد. به طور مثال فردی که می‌بایست برای رسیدن به دفتر یا تحصیل خود فاصله‌ای زمانبر را طی کند، یا شرایط کاری‌اش به گونه‌ای میباشد که باید ساعات وقتگیر را در معرض نوروفروغ خورشید قرار گیرد، بیشتر در معرض خطر هست.
درضمن از پشت شیشه یا به طور بدون واسطه در معرض بودن، تفاوت چندانی در ساخت چین و چروک و سرطان‌زایی توسط اشعه خورشید ندارد و در هر صورت اشعه اثر مخرب خود را می گذارد. در شرایطی مثل برف، خلال اشعه بی واسطه خورشید، مقدار زیادی اشعه از سطح برف نیز بازتاب می‌گردد و آفتاب سوختگی و دیگر مضرات اشعه خورشید چندبرابرمی‌کند. به کار گیری از یک کرم ضد آفتاب عالی میتواند تا حد زیادی مخاطرات ناشی از فروغ و روشنایی آفتاب که ممکن است برای پوست مضر باشد را کاهش دهد. برای پاک کردن کرم ضد آفتاب از صورت می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
ولی نباید نورخورشید را تنها از نظر مضر بودن روئت کرد، چراکه فواید بی‌شماری داراست از قبیل: سنتز ویتامین D، تهیه چرخه خواب و بیداری(سیرکاردین) که منفعت‌ی آن کاهش اختلالات خواب و افسردگی میباشد. در هر صورت برای خودداری از زخم اشعه‌های مضر خورشید بر پوست، میبایست از ضد آفتاب‌ها به کار گرفت.
قبل از پرداختن به مبحث ضد آفتاب ها، لازم میباشد اطلاعاتی درباره اثرات روشنایی خورشید بر پوست و بایستگی مصرف از یک کرم ضد آفتاب خوب را گزینه دعوا قرار دهیم. نوروفروغ خورشید از طیفی از امواج تشکیل‌شده هست که محدوده اشعه UV یا یو وی (400 تا 100)، به دلیل خطراتی که دارد برای ما از مداقه بیشتری شامل است.
۰ ۰