کرم ترمیم کننده پوست چه کاری انجام می دهد؟

معرفی ویژگی های دستمال مرطوب کودک

کرم ترمیم کننده پوست چه کاری انجام می دهد؟


کرم ترمیم کننده پوست چه کاری انجام می دهد؟
زمانی که بر روی پوست آسیب و یا این که سوختگی به وجود می آید (ممکن میباشد این سوختگی در تاثیر تابش اشعه خورشید باشد) بایستی برای سرعت بخشیدن به فرآیند معالجه پوست و حفظ از آن از این کرم به کار گیری فرمائید.
این کرم دربردارنده مواد م ضد التهابی و ضد قارچ میباشد و با پرهیز از ورود آلودگی به داخل جراحت سرعت ترمیم آن را ارتقا می دهد و در شکل درد و تورم، آن را التیام میبخشد.
مورد بسیار مهمی که منجر می گردد مکان آسیب و یا این که سوختگی بر روی پوست باقی بماند کم آبی پوست میباشد. این کرم دربردارنده مواد مرطوب کننده برای پشتیبانی رطوبت پوست و آبرسانی به آن میباشد.
کلاژن نوعی بافت میباشد که در ترمیم پوست تاثیر بسیار متعددی دارااست. این کرم با تحریک کلاژن سازی در پوست منجر میشود که جراحت‌ها با گاز بهبود یابند و اثرها آن ها به طور تقریب از روی پوست از دربین برود.
چرا بایستی بعداز زخم پوست بالافاصله استعمال از کرم ترمیم کننده را آغاز کنیم؟
به کار گیری از این کرم پس از جراحت به پوست فواید متعددی داراست. مهمترین مزیت این کرم خواص ضد قارچ و باکتری آن میباشد که از تجمع قارچ و باکتری بر روی آسیب دوری به فعالیت میاورد و اذن نمی‌دهد مکان جراحت عفونت نماید. می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
دلایل دیگر به کارگیری از این کرم به گستردن زیرند:
• تسریع در فرآیند مرمت پوست
• رفع سوزش و التهاب پوست
• رفع قرمزی پوست
• تهیه رطوبت پوست
اشکال کرم ترمیم کننده
این کرم‌ به سه تیم ملایم، میانگین و قدرتمند مجموعه بندی میگردند و هر مورد کارکرد خاصی بر روی پوست دارا‌هستند:
• کرم ملایم: رفع لک‌های ناشی از مکان جوش و آفتاب
• کرم میانگین: رفع مکان جوش عمیق، اسکار، آسیب‌های خرد و سوختگی‌های خفیف
• کرم قادر: رفع آسیب‌های عمیق مانند آسیب‌های ناشی از جراحی

طرز گزینش یک کرم ترمیم کننده جراحت مطلوب
در حال حاضر که تا حدودی با ماهیت و کوشش شایسته ترین پماد ترمیم کننده آسیب آشنا گردیده‌اید، می خواهیم نکات مهمی را به شما گوش‌زد کنیم تا شایسته ترین و مطلوب‌ترین پماد ترمیم جراحت را خریداری کنید. 
پیش از هر کاری می بایست بدانید که چه نوع پوستی دارید و بعد از آن یک کالا مطلوب پوستتان را گزینش نمایید.
روی هم رفته، کرم یا این که پماد ترمیم کننده جراحت به 3 تیم ملایم، میانگین و کار کشته تقسیم میشود. اعتنا نمایید که تیم نخستین برای لک‌های نقطه‌ای ناشی از مکان جوش و آفتاب به کار گیری می شود.
مجموعه دوم نیز منحصر به فرد برطرف کردن مکان جوش عمیق، اسکار، آسیب‌های خرد، سوختگی‌های خفیف و مفاد این چنینی میباشد.
درین فی مابین، واپسین مجموعه از کرم های ترمیم کننده آسیب ، معمولا و به طور تخصصی برای جراحت‌های عمیق و به خصوص پس از جراحی استعمال میشوند.
در صورتی‌که کرم ترمیم کننده پوست پاسخ نداد، چه کنیم؟!
سرعت ترمیم پوست در تن اشخاص گوناگون به کارداران گوناگونی بستگی دارااست. گاهی آسیب آن قدر عمیق میباشد که مجال درنگ کردن شما به از فی مابین بردن جوشگاه را از میان می‌برد.
یعنی آنقدر هم اکنون بدی داشته اید که در حین طلایی ترمیم پوست مصدوم، سرگرم استراحت بوده اید.
گاهی هم تن شما به اندازه کافی پیروز به همیاری با کرم مرمت کننده پوست نداشته میباشد. در اینگونه شرایط هایی خوب از ناامیدی را کنار بگذارید و به میکرونیدلینگ تصور کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.