پودر بچه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

معرفی ویژگی های دستمال مرطوب کودک

پودر بچه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پودر بچه چیست و چه کاربردهایی دارد؟
در شب های گرم تابستان، روی ملحفه هایتان پودر طفل بپاشید
همانگونه که از اسم این محصول بر می‌آید پودری میباشد که به کودک ها می‌زنند تا در هوای گرم عرق سوز نشوند؛ البته مطلقاً نباید نوپا دار شوید تا به پیشرفت صنعت پودر طفل سازی یاری فرمائید. تعجب خواهید کرد در‌صورتی‌که به شما بگوییم پودر نوپا مصارف زیادی در خانه دارد که شاید تاکنون خبر نداشتید. در ادامه با خبر نامه بامیلو یار باشید تا ببینید پودر نوپا تا چه حد می‌تواند کاربردی باشد.
کاربردهای این پودر به قرار ذیل می باشد :
• پاک کردن حیوان‌ها خانگی: در صورتیکه گربه ی خانگی تان بوی سگ مُجایگاه گرفته می‌باشد و آبگرمکن تان هم در اینک کشیدن نفس های آخرش است، بجای اینکه حیوان زبان بسته را در آب یخ بشویید تا علاوه بر اینکه ۷ تا جانش را از دست بدهد، ۷ تا جان دیگر نیز بدهکار گردد، میتوانید از پودر کودک به عنوان یک شوینده ی خشک به کارگیری نمائید. بوی نه هم می دهد و حیوانات را اذیت نمی کند.
• تمیز کردن ملحفه ها: در شب های گرم فصل تابستان، روی ملحفه هایتان پودر بچه بپاشید تا عرق جذب شده در پارچه را به خود بکشد و تمیزشان کند. میتوانید بقیه ی فصل تابستان را فارغ از تحمل بوی عرق وا رفته بخوابید.
• جذب روغن و گریس: دفعه ی بعدی که خواستید با لباس پلوخوری از کاپوت ماشین وارد شوید و از اگزوز آن خارج شوید، آن هم در حالی که راز تا پایتان با گریس و روغن موتور یکی‌از گردیده‌است، به هیچ وجهً نگران هزینه های سرسام آور خشکشویی نباشید. پاره ای پودر کودک روی روغن و گیریس بریزید تا جذب شان کند.
• پاک کردن کتاب ها: در‌صورتی‌که آنقدر یزید بودید که گربه ی بدبخت را باطن آب یخ انداختید و شستید، دیگر کتاب دست نویس پدربزرگ فرصت قاجارتان که جوک نیست. نمی توانید آن را با آب بشویید. کمی پودر بچه لای برگ های کتاب بپاشید تا رطوبت و کثیفی آن را بگیرد. برای تمیز کردن دست و صورت کودک می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.
• مژه ی چشم: قبل از اینکه به مژه های خود ریمل بزنید، یه خرده پودر نوباوه به مژه هایتان بمالید تا ریمل را خوب جذب کنند.
• ضد عرق سوز: قبل از اینکه به خاطر عرق سوز شدن مجبور شوید مثل پنگوئن طرز بروید، پودر نوباوه به کشاله ران هایتان بمالید
سفارش ویژه
بیتوتهبا خیال وا رفته و ارزانتر از کلیه جا هتل رزرو کن و برو سفر پزشکی ، بهداشتی ، درمانی,سایر مواردانواع تکمیل کننده های اصل رو فقط از دارو نت بخر!نرم‌افزار حسابداریمیخوای خرج و مخارجت رو خودت مدیریت کنی؟
• خوشبو کننده ی کفش: در شرایطی‌که کفش تان بوی گیوه های میرزا عید باستانی گرفته، آن را آکنده از پودر نوباوه فرمائید و شب بگذارید بماند. فردا صبح پودر طفل را خالی فرمائید و از کفش های تازه نوار شده ی خود لذت ببرید.
• صدا خفه کن: در حالتی‌که کفِ کلبه ی محقرتان چوبی می باشد و دائم صدای قیریژ قیریژ آن به هواست، پودر کودک را ضماد کنید تا آلودگی صوتی تشکیل داد نکند.
• مورچه دور کن: مورچه ها زیاد وسط ی نه با پودر نوباوه ندارند. می توانید جلوی در و پنجره ها یک خط پودر کودک بریزید تا مورچه ها راهشان را بکشند و بروند. موقع پیک نیک رفتن هم می‌توانید به دور تا به دور زیلوی خود را پودر نوباوه بریزید تا از ورود مهمانان ناخوانده دوری نمایید.
• کاهش سوختن ناشی از اپیلاسیون: قبل از اینکه پاهای خود را به دست اپیلاسیون فعالیت بسپارید، لایه ای از پودر نوپا بر روی آن‌ها بمالید تا کارتان به بیمار ستان سوانح و سوختگی نکشد.
• جایگزین فیکساتور: فیکساتور، پودری می باشد که برای نگه داشتن مواد آرایشی روی صورت می ریزند. در صورتی دلتان نیامد پول پای فیکساتور بدهید، می‌توانید از پودر نوباوه برای همین خواسته به کارگیری فرمائید.
• جایگزین اسپری بدن: بجای اینکه از دئودورانت به کار گیری فرمائید، پودر نوپا به زیربغل خود بمالید تا عرق و بوی آن را جذب کند.
• تمیز کننده ی توالت گربه: گربه ها انقدر بی چشم و رو می‌باشند که آدم دلش نمی آید کوچک ترین قدمی برایشان بردارد. ولی آنهایی که گربه شان را دوست دارند می توانند برای پاک کردنِ جای منحصر به فرد فضولات گربه، باطن آن پودر بچه بریزند. انقدر کاربردهای پودر کودک برای گربه ها زیاد است، سؤال پیش می‌آید که چرا ابداً اسم آن را پودر گربه نگذاشتند.
• شامپوی گیسو: وقتی که موهایتان را می بندید، پودر بچه و جوش شیرین را به یک ترازو با هم ترکیب فرمائید و به عنوان شامپوی خشک به موهای خود بزنید تا موقعی که در قیامت اعضا و اعضاوجوارح علیه تان شهید شدن میدهند، موهایتان دعا گوی شما باشند.
• خوشبو کننده ی دستشویی: میتوانید پودر طفل را داخل ظرف کوچکی ریخته، یکسری قطره خوشبو کننده به آن اضافه فرمائید و آن را درون توالت قرار دهید تا بوی بد دستشویی را خنثی کند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.