آرشیو آبان ماه 1401

معرفی ویژگی های دستمال مرطوب کودک

معرفی بهترین دستمال مرطوب کودک

معرفی بهترین دستمال مرطوب کودک
دستمال مرطوب کودک که برای خردسالان پیاده سازی گردیده و یک مال سازگار و فوق العاده برای کودک ها میباشد. این متاع فاقد الکل بوده و بیشتر از عصاره های گیاهی زیرا کالاندولا، آلوئه ورا و روغن درخت چوب در آن مستعمل و دارنده خاصیت بهبود ادرار سوختگی، منزه و ضدعفونی کننده و ضد خارش است.

دستمال مرطوب کودک دارنده عصاره آلوئه ورا که خواص ضد التهابی کارکشته داراست. در ترکیبات این دستمال از روغن شی باتر مستعمل میباشد که بازدارنده بی آبی و مراقبت نرمی و لطافت پوست میشود. این جنس همینطور به جهت داشتن ویتامین E خاصی آنتی اکسیدانی دارااست و پوست را از اثرات مخرب رادیکال های ازاد نگهداری می نماید.
از دیگر خصوصیت های دیگر دستمال مرطوب بچه به ترمیم جراحت های پوستی امداد کرده و فاقد الکل و مواد صابونی میباشد و آلرژی برای پوست ساخت‌و‌ساز نمی نماید. با پوست های خیلی حساس و خردسالان سازش و کاربرد دارااست.
دستمال مرطوب کودک سبک آنتی باکتریال یک فرآورده دربردارنده ماده اثرگذار بنز آلکونیوم و کلراید میباشد که می‌تواند پوست را کاملا ضدعفونی نماید. این جنس همینطور دارنده روغن زیتون میباشد که پوست را قابل انعطاف و رطوبت رسانی می نماید.

این کالا با دقت به آنکه دارنده خواص ضد باکتری و ضد میکرب میباشد فاقد الکل و مواد ضد کم آبی و ضد سوزش نیز پوست بوده و در ترکیبات آن از موادی مستعمل که برای پاک کردن و نرمی و مراقبت رطوبت پوست اثرگذار میباشد.
۰ ۰

ویژگی های مهم دستمال مرطوب کودک

ویژگی های مهم دستمال مرطوب کودک
بها دستمال مرطوب نوپا و نوزاد
دست اندرکاران زیادی بر روی ارزش دستمال مرطوب بچه و نوزاد تاثیرگذار می‌باشند که مهمترین آن ها عبارت‌اند از:

تعداد موجود در بسته‌بندی
دستمال‌های مرطوب مخصوص طفل و نوزاد، معمولا در تعداد بالا ایجاد کرد می گردند. هرچند ممکن می‌باشد به حیث برسد که ارزش دستمال‌ مرطوب کودک با خیل‌عظیم، پاره ای گران هست؛ اما در درازمدت این نوع دستمال‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

نوع بسته‌بندی
انواع دستمال مرطوب کودک در بسته‌بندی درب دار، جعبه‌ای و پلاستیکی به بازار عرضه میشوند. بسته‌بندی‌های درب‌دار و جعبه‌ای به دلیل اینکه می‌توانند کیفیت و رطوبت این نوع دستمال را در وقت گیر‌مجال مراقبت کنند؛ معمولا ارزش بیشتری دارا هستند. بااین‌فعلا ارزش خرید زیادی دارند؛ زیرا دیگر نیازی نیست که پس از مفتوح کردن جعبه، نگران بیرون ریختن دستمال‌ها یا خشک شدن رطوبت آنها باشید.

ترکیبات تولید کننده دستمال مرطوب کودک
امروزه برای محافظت شادابی، رطوبت و نرمی پوست نوزادان، از ترکیبات مختلفی در ایجاد کرد دستمال‌های مرطوب کودک و نوزاد به کارگیری میگردد. مبرهن هست که هرچه این فرمول‌بندی پیچیده‌تر باشد؛ ارزش دستمال بالاتر خواهد رفت.

به دلیل اینکه دستمال مرطوب کودک به‌طور مستقیم با پوست طفل شما در باب بوده و بر روی تندرست آن تاثیرگذار میباشد؛ می بایست در خرید آن دقت کرده و آن را از یک مغازه معتبر خریداری کنید. به همین دلیل ما در فروشگاه نی نی بازار، اشکال مختلفی از دستمال مرطوب طفل و نوزاد را برای شما مهیا کرده‌ایم تا بتوانید خرید آگاهانه‌ای داشته باشید. با خرید دستمال مرطوب نوزاد از دکان ما، نه‌تنها در کوتاه‌ترین فرصت و فارغ از پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت ارسال، توصیه خود را دریافت خواهید کرد؛ بلکه میتوانید از مشاوره تخصصی ما نیز استعمال کرده و بهترین تعیین را داشته باشید.
۰ ۰

چطور دستمال مرطوب کودک خانگی بسازیم؟

چطور دستمال مرطوب کودک خانگی بسازیم؟
قسمت های مساوی از لوسیون خانگی و الکل مالیدن به همراه حداقل 15 قطره اسانس را در یک کیسه Ziploc یا کاسه مشابه قرار دهید. شما به چیزی نیاز دارید که بتوانید آن را به زانو درآورید تا به بهترین شکل ممکن آن را با هم مخلوط فرمایید. من از یک بطری 16 اونس الکل و یک 16 اونس لوسیون خانگی به کارگیری کردم.
به جای دستمال سرویس بهداشتی از چه چیزی استفاده کنم؟

یک جایگزین بهتر: خودتان «اسپری بام» بسازید! من جایگزینی برای دستمال مرطوب کودک شستشو پیدا کردم که خوب کار می کند. شما به سادگی یک اسپری تهوع کننده به طور کامل طبیعی و تمیز کننده (که در ذیل به شما طریق اصلاح کردن آن را نشان می دهم) روی دستمال دستشویی بی آلایش می پاشید و یک دستمال مرطوب پاک کننده دارید که واقعاً قابل شستشو می باشد!
آیا ساختن دستمال مرطوب نوپا خود ارزانتر میباشد؟

دستمال مرطوب طفل خانگی کمتر از یک دلار برای تشکیل داد یک جعبه هزینه دارد. این یک پس انداز بلندمرتبه می‌باشد، زیرا بسته به برند می‌توانید تا پنج دلار برای یک جعبه دستمال خرج نمائید. ... من به سادگی یک رول دستمال کاغذی را نصف کردم تا اندازه پیاله پلاستیکی من باشد و نصف دیگر را برای نوبت آن‌گاه که دستمال مرطوب درست کنم ذخیره کردم.
آیا می توانید از دستمال مرطوب دست مرطوب به عنوان دستمال سرویس بهداشتی استفاده کنید؟

دستمال مرطوب مرطوب قابل شستشو را می توان به عنوان مکمل برگه دستشویی یا به عنوان جایگزینی برای دستمال دستشویی بهره برد. علاوه بر ارائه تجارب پاک کردن با طراوت تر و شل و ول تر، دستمال های قابل شستشو از حیث عفونی ایمن میباشند و برای ریختن در دستشویی طراحی شده اند.
آیا می توانم از دستمال مرطوب ضد باکتری Wet Ones روی صورتم استعمال کنم؟

ژل ضد عفونی کننده دست Wet Ones با 69٪ الکل اتیلیک فرموله شده است تا پیشنهاد های CDC را برآورده کند. این در از در میان بردن 99.9 درصد از بسیاری از باکتری های مضر رایج در 15 ثانیه زمانی که آب و صابون در دسترس نیست مفید میباشد. دستمال مرطوب پوست حساس دست و صورت حاوی مواد آنتی باکتریال نیست.
۰ ۰

تفاوت دستمال مرطوب طفل و دستمال آرایشی

تفاوت دستمال مرطوب طفل و دستمال آرایشی

در صدر بایستی بدانیم که دستمال مرطوب نوباوه چیست و چه کاربردی دارااست. دستمال مرطوب طفل همانطور که از نامش پیداست دستمالی میباشد که از آن برای نظافت کردن پوست حساس نوباوه ها و خردسال ها به کار گیری میگردد. در‌این دستمال مرطوب ها از محلول های دربردارنده تمیز کننده های متعدد به کار گیری می‌گردد. این دستمال ها معمولا در باکس هایی پلاستیکی عرضه می‌گردد. این ظروف و باکس ها سبب میشوند تا دستمال، مرطوب نگه داشته گردد.
از دستمال مرطوب نوباوه به جز تمیز کردن پوست بچه در موردها زیاد دیگری استعمال میشود. برای مثال انها می شود به نظافت کردن وسایل، تمیز کردن لکه ها، التیام دادن پوست و خوشبو کردن کشوها و نظافت کردن گیاهان بهره برد. این دستمال به جهت رطوبت و در عین درحال حاضر موادی که در خویش داراست میتواند کارآمد باشد. این دستمال مرطوب در برندهای گوناگونی در بازار عرضه میشود.
برای پیشنهاد و استعلام ارزش دستگاه کم آب کن و عقیم سازی کود دامی با شماره های وبسایت تماس حاصل نمایید.
دستمال مرطوب آرایش و پیرایش تمیز کن
دستمال آرایش و پیرایش تمیز کن همانطور که از نامش پیداست، دستمالی میباشد که با آن پیرایش شکل را منزه می نمایند. خانم ها این دستمال را روی شکل خویش میکشند و آرایش و پیرایش شکل خویش را به نیکی منزه می نمایند. این مال دارنده بو ای خوش میباشد، از مواد تقویت کننده پوست در آن مصرف شده میباشد و با پوست سازگار میباشد. برندهای مختلفی از این نوع دستمال در بازار وجود دارااست که می اقتدار از آن‌ها بهره برد.
دستمال های مرطوب امروزه بسیار گزینه به کارگیری قرار میگیرد. و در اشکال مختلفی هم وجود دارا‌هستند. دستمال مرطوب نوباوه،دستمال مخصوصی میباشد که برای پوست حساس بچه به کار گیری می‌گردد. و در آن موادی به فعالیت رفته که سبب ساز لطافت و تقویت پوست نوباوه می‌گردد. دستمال مرطوب آرایش و پیرایش تمیز کن نیز همانطور که از نامش پیداست، دستمالی میباشد که برای نظافت کردن پیرایش از روی شکل استعمال میشود. درین دستمال مرطوب معطر نیز موادی به عمل رفته میباشد که موجب تقویت پوست می‌شود.
برای توصیه و استعلام ارزش دستگاه بافت دستکش با شماره های سایت تماس حاصل نمایید.
تفاوت فی مابین این دو دستمال مرطوب در مواد به عمل رفته در آن ها، اقتدار تمیز کنندگی و کارکرد آنهاست. دستمال مرطوب نوپا را می شود به تیتر پیرایش تمیز کن به کار گرفت. ولی هیچ وقت نباید دستمال مرطوب پیرایش منزه کن را برای پوست حساس بچه به شغل پیروزی زیرا ممکن میباشد. پوست بچه آلرژی علامت دهد.
کمپانی لاوین نگار دانشگر فعال در مسئله ساخت اشکال خط ساخت‌و‌ساز دستگاه های صنعتی مهیا تایید سفارشات شما در مسئله پیاده سازی و تشکیل داد خط ایجاد دستگاه دستمال مرطوب میباشد. به این مراد میتوانید با شماره های نوشته شده در وب سایت تماس نتایج فرمائید.
۰ ۰

لزوم استفاده از دستمال مرطوب کودک


کاربردهای دستمال های مرطوب کننده، متناسب با موقعیت و نیاز افراد مختلف و گسترده می‌باشد. این محصول بسیار کاربردی می باشد و دربین عموم یک شئ شناخته شد‌ه‌است. همگی افراد با این فرآورده آشنایی دارند. کاربردهای دستمال مرطوب کودک، حتی در مکان های اداری و تجاری و صنعتی آیتم استعمال هست. این دستمال مرطوب کننده ررا ممکن می‌باشد در هر جایی ببینیم: درجیب آقایان و خانم ها، در کیف نوجوانان، در ساک مادر ها نوباوه دار، روی میز آرایش خانم ها و غیره.
دستمال مرطوب، دستمالی هست که یک بار مصرف و دارای رطوبت می‌باشد. در انواع مختلفی ایجاد می شود که معمولا معطر می باشد و بوی خوشی دارد. این دستمال نسبتاً می توان بیان کرد که یک دستمال ضروری در زندگی روزمره ما بشر ها می باشد و برای تمیز کردن پوست و بدن و حتی سطح ها از آن می اقتدار بهره برد.
مال دستمال مرطوب
این دستمال مالامال مصرف، جنسی همانند حوله دارد و از آن به عنوان دستمال ضد عفونی کننده هم خاطر می‌گردد. به صورت قطعه ای در بسته بندی آن ساخت و ساز می شود. این دستمال ها در داخل بسته بندی آن، مرطوب هستند و برای استفاده وا رفته تر از این دستمال ها، به طور تا شده و تکه تکه شده و منظم روی یکدیگر قرار گرفته اند تا مصرف کننده بتواند به آسانی از آن استفاده کند. بعضی وقتها هم کالا این دستمال ها را از شیت و بافت و یا پارچه میسازند. دستمال های مرطوب کننده به راحتی آلودگی را جذب می کنند و منجر تمیزی سطح ها می‌شوند. به طور قطعی می اقتدار اظهار کرد که این دستمال های مرطوب کننده، انتخاب خوب و مناسب تری نسبت به دیگر دستمال های پارچه ای و مایعات منزه کننده، برای تمیز کردن گرد و غبار و سطح های است. دلیل بوی بهتر این دستمال های مرطوب کننده، افزودن لوسیون ها و نرم کننده ها به این جنس می‌باشد.
انواع دستمال های مرطوب کننده
دستمال های مرطوب کننده، بسیار پر کاربرد و محبوب در بین مردم می‌باشد. مخصوصا مادرانی دارای نوزاد هستند و افرادی که اهل آرایش کردن میباشند. کاربردهای دستمال های مرطوب کننده در 3 آیتم بیشترین استعمال را دارند به عنوان مثال:
کاربردهای دستمال های مرطوب کننده برای مراقبت ها و نظافت های شخصی
کاربردهای دستمال های مرطوب کننده برای تمیزی سطح های و وسایل منزل
کاربردهای دستمال های مرطوب کننده در تمیز کاری کارهای صنعتی
۰ ۰

دستمال مرطوب کودک و کاربرد آن

دستمال مرطوب و کاربرد ان

در پاسخ به سوال دستمال مرطوب چیست، باید بگوییم که، دستمال مرطوب، به تکه های کوچکی پارچه ای یا کاغذی گفته می گردد که به مواد ضد عفونی کننده آغشته شده اند و حالتی مرطوب و نمناک دارا‌هستند. فرمولاسیون این دستمال های کوچک و نازک مرطوب، تماما سازگار با پوست صورت و بدن میباشند و برای پاک کردن یا از دربین بردن آلودگی های پوستی در کوتاه ترین مجال به کار گیری می گردند.

البته کارکردهای دستمال مرطوب کودک، محدود به تمیز کردن پوست صورت، بدن و دست ها نمی شود و شما می توانید برای نظافت کردن محصولات چرمی مانند کیف، کفش، سطوح و وسایل دیگر نیز، از این فرآورده استعمال کنید. ضرورت تنظیم و به یاروهمدم داشتن دستمال مرطوب، در حفظ سالم و بهداشت در هنگام عدم دسترسی به آب و ماده های شوینده میباشد.
به خاطر داشته باشید که دستمال های مرطوب، یکبار مصرف و سوای نیاز به آبکشی می باشند و پس از استفاده کردن، خاصیت و کارکرد خودشان را از دست می‌دهند؛ به این ترتیب از به کارگیری دوباره یک ورق از دستمال مرطوب دوری کنید. گفتنی می باشد که دستمال مرطوب، به محلول آب و مواد پاک کننده ملایم، مثل ایزوپروپیل الکل آغشته می‌شوند.
همچنین برای افزایش نرمی و لطافت خاصیت مرطوب‌کنندگی با رایحه دلنشین و خوش، تریکباتی چون لوسیون و نرم‌کننده نیز به فرمولاسیون دستمال مرطوب اضافه می‌شود. در نهایت محصول نهایی به صورت لایه های نازک مرطوب در سایزهای کوچک و سبک، طراحی و بسته بندی میگردد. معمولا اکثر دستمال مرطوب ها، دارای بو ای ملایم و دلنشین می‌باشند.
۰ ۰

چرا باید از دستمال مرطوب کودک استفاده کرد؟

چرا باید از دستمال مرطوب کودک استفاده کرد؟
  یکی از نکات دارای اهمیت در میکاپ، طرز صحیح پاک کردن آن می‌باشد، به طوری که اسباب و اثاث آرایشی به طور کامل از پوست رفع شوند. باقی ماندن مواد آرایشی بر شکل، باعث لک افتادن و چروک شدن آن می‌شود، به خصوص وقتی که در ترکیبات آن‌ها مواد شیمیایی و مضر باشد.
با استفاده از دستمال مرطوب کودک می‌توانید به راحتی و کاملا آرایش و پیرایش خویش را پاک کنید به گونه ای که مواد آرایشی کاملا از پوست پاک شوند. همینطور برخی از این محصول ها دربردارنده مواد پرخاصیت و ویتامین ها می‌باشند که خاصیت شگفت انگیزی برای پوست دارند. برای داده ها بیشتر در مورد با این محصول ها تا نقطه پایان با لوندی هم پا بودید.
دستمال مرطوب آرایشی چیست؟
دستمالی قابل انعطاف دار هست که برای نظافت کردن میکاپ می‌توانید از آن به کار گیری کنید. نم دار بودن آن سبب می شود که پوست آسیبی نبیند و به آرامی پاک خواهد شد. با وجود این فرآورده دیگر نیازی به آب ندارید و صرفا با دستمال می‌توانید آرایش را به طور کامل منزه فرمایید که یکی از مزیت های اساسی آن می‌باشد.
در حالتی‌که آن را با دستمال کاغذی مقایسه کنیم، متوجه ارزش آن می شویم. دستمال کاغذی زبر و کم آب می باشد که برخورد و کشیدن آن روی پوست، خلال اینکه منجر پاک شدن کامل مواد آرایشی نمی شود، بلکه سبب ساز کم آب شدن و زخم دیدگی آن نیز میگردد. پس به کار گیری از آن را برای مراقبت تندستی پوست رد میکنیم. می توانید برای کودک خود از دستمال مرطوب مرغوب تهیه کنید.
نکات مثبت استفاده از دستمال مرطوب آرایشی
• امکان انتقال وا رفته
این محصول ها در اندازه های کوچکی می باشند که به راحتی در کیف جا می گردند. این ویژگی منجر میشود که در هر جایی که ما یحتاج داشتید، آرایش و پیرایش خویش را حتی بدون دسترسی داشتن به آب تمیز نمائید. در سفر هایی که دارید به همراه داشتن یک کدام از این تولیدات را به شما سفارش می کنیم.
• استعمال وارفته
به کارگیری از دستمال مرطوب آرایشی خیلی شل و ول و در زمان پاره ای شکل میگیرد. در واقع به خاطر ترکیباتی که دارااست، پیرایش را به راحتی منزه می نماید و نیاز به فرصت زیاد و فشار آوردن به پوست وجود ندارد. عنایت این خصوصیت را بیشتر زمانی ادراک می‌کنیم که وقت مقداری برای پاک کردن میکاپ داشته باشیم، هنگامی که خسته و بیحال هستیم، دسترسی به آب نداریم و یا این که در سفر هستیم.
۰ ۰

کاربردهای دستمال مرطوب کودک

از دستمال مرطوب کودک در این موارد استفاده کنید

تمیز کردن صفحه کلید :

باور می کنید یا نه متخصصان متوجه شده اند صفحه کلید کامپیوتر یکی از کثیف ترین اقلام منزل است. استفاده منظم از صفحه کلید رایانه (هنگام خوردن و آشامیدن ) یعنی انتقال کثیفی و چربی به صفحه کلید تکان دادن صفحه کلید یک راه خوب برای خلاص شدن از گرد و غبار و آلودگی هایی که در زیر و میان کلیدها است اما این فقط نیمی از کار است مطمئن شوید که به طور مرتب این را با دستمال مرطوب کودک پاک کنید تا هر گونه چربی را به حداقل برسانید.

از بین بردن لکه ها از روی فرش و وسایل :

اگر کسی هستید که دوست دارید با رنگ های روشن دکوراسیون منزل خود را بچینید باید بدانید آنها مستعد لک شدن هستند در این صورت قطعا نیاز دارید که از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید اگر لباس و یا مبلی داشته باشید که به هر حال لک شده اند یک مایع شستشو به یک دستمال کودک اضافه کنید و روی منطقه لک شده بریزید این یک انتخاب بسیار ارزان تر از محصولات لکه بر است و هم اینکه آسیبی به وسایل نمیرسانند.

تسکین دادن پوست :

آیا در کنار ساحل دچار آفتاب سوختگی شده اید؟ می توان به طور موقت یک آفتاب سوختگی را با قراردادن دستمال مرطوب به آرامی خنک کرد. اگر این کار را انجام نمی دهید یکی از درمان های خانگی آفتاب سوختگی را امتحان کنید همچنین از دستمال های مرطوب می توان برای درمان بریدگی ها و خراش استفاده کرد اگرچه اغلب دستمال های هیچ خاصیت ضد عفونی کنندگی ندارند اما استفاده از آن قبل از درمان هیچ مشکلی ندارد.

خوش بو کردن کشوها :

برای اینکه رایحه معطری را در کشوها ایجاد کنید، دستمال های مرطوب کودک را به میادین ببرید و چند قطره روغن اسانس انتخابی خود را به آن اضافه کنید این دستمال ها کشوها را تمیز نگه می دارند و ازبو گرفتن لباس هایتان با بوی چوب جلوگیری می کنند. می توانید این دستمال را از نینیکس تهیه کنید.

پاک کردن جای دئودورانت از روی لباس :

اگر لباس هایتان لک دئودورانت دارد یک بار آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید. علاوه بر پاک کردن لکه ها فرش کارشناسان در این زمینه می گویند دستمال های مرطوب اغلب می توانند لکه های لباس را نیز از بین ببرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس خود را با دستمال مرطوب پاک کنید و لکه سفیدی را که ناپدید می شود تماشا کنید.

پاک کردن پنجره ماشین :

کبوترها همیشه روی پنجره ها کثیف کاری می کنند؟ پنجره های اتومبیل را با دستمال های مرطوب که به همراه دارید تمیز کنید.

 

۰ ۰

دستمال مرطوب کودک فارغ از الکل

دستمال مرطوب کودک فارغ از الکل

دستمال های مرطوب کاربردهای مختلفی برای مثال منزه ککننده پیرایش و غیره داشته و جنسی از پلی استر دارااست، که چهار موازی سلولز دی اکسید کربن ساخت‌و‌ساز می نماید.همچنین اکثر وقت ها این دستمال ها از ماده ای به اسم فنوکسی اتانول تشکیل شد ه اند که می‌تواند برای تن مثلا کبد مضر باشد.

براین اساس استعمال بیش تر از حد دستمال های مرطوب با وجود آنکه سوای الکل میباشد قادر است برای تمامی به عنوان مثال خردسال ها مشکلاتی را به وجود آورد. به طوریکه پژوهش ها امروزه اثبات نموده است، به کار گیری از دستمال مرطوب کودک برای بچه ها ممکن میباشد در آجل باعث به عدم باروری و نیز آلرژی های پوستی خواهد شد.

از اینرو عالی میباشد که بعداز نظافت کردن و پاک کردن طفل با دستمال مرطوب، وی ر ا شسته تا مواد سمی و خطرناک که به وسیله دستمال به پوست بچه منتقل گردیده تمیز و برداشته گردد.

برخی از سبک های دستمال مرطوب دارنده ترکیبات و مواد خاصی میباشند که در وضعیت و موردها ویژه می قدرت از آن‌ها بهره برد. در پی به شایسته ترین مثال های آن اشاره میکنیم.
معرفی شایسته ترین سبک های دستمال مرطوب طفل فارغ از الکل

دستمال مرطوب و معطر نیوساد یکی سبک های ویژه از این متاع میباشد که دارنده خواص آنتی باکتریال و فاقد مواد و اسانس های آلرژی زا برای پوست بهره مند شد. از این دستما ل هم می اقتدار برای تمیز کردن آرایش و پیرایش و نظافت کردن دست پس از طعام استفاده نمود و نیز برای کودک ها نیز کاربرد دارااست.

از خصوصیت های دیگر این جنس معطربودن و داشتن بو هایی میباشد که خستگی را رفع کرده و در شم طراوت پوست موءثر میباشد. این مال دربردارنده عصاره کامومیلا و آلوئه ورا بوده که از وسیع ترین مواد جان دار در آن میباشد و اثر متعددی در نرمی و تولید احساس لطافت پوست داراست. دستمال مرطوب کودک خود را می توانید از فروشگاه نینیکس بخرید.

جنس مرطوب و تمیز کننده دستمال آرایشی برای تمیز کردن آرایش و پیرایش خانم ها به حساب آورده می شود که دارنده ویتامین B5 و فاقد الکل و مواد حساسیت زا است.

این متاع همینطور متناسب با PH و برای گونه های پوست ها میباشد و دارنده بقیه خصوصیات مثلا قابل انعطاف کنندگی و معطر بودن میباشد و می قدرت فارغ از نیاز به آب از این فرآورده به راحتی به کار گرفت.

دستمال مرطوب مولیفکس منحصربه‌فرد طفل ها و با خواص مرطوب کنندگی زیاد می‌تواند نیاز به آب را در وضعیت بحرانی و کمبود آب برطرف نماید. این دستمال سوای الکل بوده و دارنده مواد معطر میباشد که تن نوپا را نیز خوشبو نگه می‌دارد.

 

۰ ۰