رنگ موی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی ویژگی های دستمال مرطوب کودک

رنگ موی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


رنگ موی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
بسیاری از خانم ها از رنگ مو برای تغییر ظواهر خویش و تنوع دادن به آن به کار گیری می نمایند .اگر برای نخستین دفعه میباشد که میخواهید موهایتان را رنگ نمائید و اصول انتخاب یک رنگ مو سر کیفیت عالی را نمی دانید بهتر می‌باشد یه خرده دست نگه دارید و این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه کنید تا با نکات اصولی خرید رنگ موی آشنا گردید.

نکات مهمی که باید پیش از خرید رنگ مو سر بدانید
اصول خرید رنگ گیسو

اصول خرید رنگ گیسو مطلوب

1. اولین موردی که برای خرید رنگ گیسو بایستی در لحاظ گرفت ، خرید رنگ مویی می باشد که آلرژی ایجاد کرد نکند . مصرف کنندگان رنگ موی میتوانند محلولی را که از ترکیب رنگ مو و اکسیدان تهیه و تنظیم شد‌ه‌است را پشت گوش یا این که در بخش داخلی بازو برای 48 تا 72 ساعت بمالند . در حالتی‌که هیچ حساسیتی مانند خارش و سوزش یا این که دانه های قرمز در طی این فرصت ایجاد کرد نشد بدین معنا میباشد که سود آزمایش منفی است و شخص می‌تواند فارغ از هیچ خطری از رنگ گیسو به کارگیری نماید . اگر دانه های قرمز‌رنگ به اندازه معین بر پایه ی اندازه جایی که آزمون گردیده پدید آمد ، علامت ای از آلرژی میباشد .

2. مهم‌ترین عامل در انتخاب رنگ مو سر، تعیین رنگمایه ای است که با رنگ مو طبیعی هماهنگی داشته باشد. رنگ گیسو طبیعی که در مجموعه رنگ های گرم مشمول رنگ های قهوه ای تیره با های لایت های قرمز رنگ یا این که طلایی، قرمز رنگ توت خارجی، بلوند و خاکستری میباشد که ته زردرنگ دارااست . رنگ مو طبیعی که در مجموعه سرد قرار می‌گیرد شامل آبی‌رنگ – سیاه، قهوه ای به رنگ قهوه، قهوه ای، خاکستری میانگین، بلوند پلاتینی و خاکستری با رنگمایه نمکی یا این که فلفی رنگ است . رنگ موهایی که در دسته خنثی قرار می‌گیرند، قهوه ای کاراملی، بلوندهای ملایم و رنگ های خاکستری گل آلود می باشند . می توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.

راهنمای خرید رنگ گیسو

راهنمای خرید رنگ موی اصل و شیک
3. موقع گزینش رنگ گیسو ، از روی عکس روی باکس رنگ گیسو خویش را گزینش نکنید زیرا خیلی زمان ها این تصویرها گول زنک میباشند. خوب هست از روی خصوصیت های مندرج روی باکس رنگ مو سر متبوع خویش را تعیین کنید. روی اکثر باکس های رنگ مو، رنگ به اینصورت تمجید می‌شود:بلوند، قهوه ای، مشکی و قرمز رنگ (شرابی) و رتبه آن را نیز مشخص و معلوم می نمایند:پر‌نور، میانگین، و تیره. ممکن است بدن و سایه رنگ را نیز قید نمایند برای مثالً طلایی یا این که خاکستری یا این که زیتونی و ...


4. رنگ مو سر خویش را متناسب با رنگ پوست رخ خویش تعیین فرمایید چرا‌که موها بیش از کلیه به طور مجاورت میباشد و یک رنگ نا متناسب می تواند شکل شما‌را پیرتر یا این که رنگ پریده نمایان سازد، ولی تعیین یک رنگ مطلوب قادر است در عین تشکیل داد زیبایی شکل شما‌را طبیعی خیس نماد دهد . از رنگ موهایی که خیلی زیاد خاکستری می باشند و با رنگ پوست شما تناسبی ندارند، استفاده نکنید . رنگ موهای طلایی نیز برای هر فیس ای مطلوب نیستند و بایستی در باب به کار گیری از آنان نیز توجه فرمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.